სამოდელო გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
 უძველესი ჰომინიდები
სწავლების საფეხური/ დისციპლინა 
11 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 
5 მოსწავლე
არ არიან განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეები
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები 
          ·         გაიღრმავონ ინფორმაცია
           ·         განუვითარდეთ ინფორმაციის გაანალიზების,
                 გაგებაინტერპრეტაციის უნარი.
 ... განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
           ·         ინფორმაციის მიღება,
  •                    რუკაზე მუშაობა
  •            გამოუმუშავდებთ ჯგუფში მუშაობის უნარი და ასევე პრეზენტაბელურობა
  •           დააკავშირონ მოვლენები ქრონოლოგიურად.

 თანმიმდევრობა
ვიყენებ სამფაზიან მოდელს
  1. გონებრივი იერიში:                                                                    რა ასოციაციები გვაქვს ჰომინიდებზე?  ამ შეკითხვაზე ვღებულობ ყველა შესაძლო პასუხსნფორმაცი დავიტანთ დაფაზე და ვახდენთ.(5წთ)
  2.  მინი ლექცია, სადაც თანმიმდევრულად მივაწვდი ინფორმაციას  და თეორიებს ჰომინიდების წარმოშობის შესახებ Power point –ში დამზადებულ პრეზენტაციის დახმარებით  (15 წთ)
  3. მოსწავლეებს დავყოფ ორ ჯგუფად, დავურიგებ მასალას სადაც მოცემული იქნება არქეოლოგიური გათხრების მონაცემები ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით და რუკას.   რუკაზე მმოსწავლეებმა უნდა დავხაზავონ მათი მოძრაობის მარშუტი  არქეოლოგიური გათხრების საფუძველზე. (10 წთ)
  4.     გუფების ლიდერები წარმოადგენენ მინი პრეზენტაციას მათ ნამუშევრებზე. (5წთ)




 შეფასება
მოსწავლეები ფასდებიან იმ მიზნიდან გამომდინარე, რომლებიც გაკვეთილის დასაწყისში დაისახა. დავაკვირდები მოსწავლეთა პასუხებს და შედეგებიდან გამომდინარე შევაფასებ შემდეგი კრიტერიუმების მიხედვით: ზეპირი პრეზენტაცია, მსჯელობა, დამოუკიდებელი აზროვნება, გაკვეთილში ჩართულობის ხარისხი.
შეფასება იქნება განმავითარებელი (სიტყვიერი) და განმსაზღვრელი.
შეფასდებიან: ინდივიდუალურად და წყვილები.
საკლასო     მენეჯმენტი/ საგანმანათლებლო რესურსები

სახელმძღვანელო,  რუკა, დაფა, ცარცი,  რვეული, კალამი ფლიფჩარტები,კომპიუტერი პროექტორი

                                                                                                    

P.S პრეზენტაცია იხილეთ ქვემოთ მოცემულ ბმულზე



No comments:

Post a Comment